نگاهی به فیلم «حمال طلا» رئالیسم بیآزار
محمدعلی افتخاری: تکرار روایتهای مشابه از مشکلات اجتماعی، پدیده نوظهوری را در چرخه تولید محتوای سینمای ایران وارد کرده که گزارههایی همچون “هویداکردن سیاهی جامعه” یا “بازگویی دردهای نهفته” را یدک میکشد. برای پذیرفتن این ادعا، ابتدا باید دید که سیاهی مدنظر سینماگران “اجتماعی” چیست و بازتاب این سیاهی در آثار متعدد ایشان برآمده از … ادامه خواندن نگاهی به فیلم «حمال طلا» رئالیسم بیآزار
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.